20.12.06

αλέξης μπίστικας, v

το ξέφωτο (1993)

το hampstead heath, που γυρίστηκε το 'ξεφωτο', είναι το μεγαλύτερο πάρκο στην πόλη και το πιο πολυσύχναστο μέρος για ψωνιστήρι. το καλοκαίρι μαζεύει πολύ κόσμο, οι περισσότεροι γύρω απ' τις λίμνες και το lido. έμαθα για το 'heath' από τον ashley που παλιά δούλευε εκεί σε προγράμματα παρέμβασης για safe sex. μοίραζε προφυλακτικά, lube και φυλλάδια στους κυνηγούς. μερικές φορές, ιδίως τα βράδια του χειμώνα, ψιλοφοβόταν όπως στέκονταν με τον φακό μέσα στο κρύο. απ' αυτά που έχει δει ο ashley, ξέρω και γω για το 'heath'. δεν έχω πάει ποτέ, είναι μακριά. βολευόμουν στο δικό μου 'heath', στο νεκροταφείο της γειτονιάς. το νεκροταφείο έχει πολύ πράσινο, γκρεμισμένα κτίρια (απομεινάρια της προηγούμενης χρήσης της έκτασης) και στενά μονοπάτια. όταν έχω παρέα, πάω για βόλτα...εκεί μια φορά είχα βάλει τον jarek να ποζάρει, βάζοντας το κεφάλι του πάνω από ένα ακέφαλο αγγελάκι. την έχω κρατήσει αυτή τη φωτογραφία, ξέχασα όμως τα μάτια του όπως με κοιτούσαν πάνω από το ακρωτηριασμένο άγαλμα. αν είμαι μόνος μου κατεβαίνω συνήθως τις καθημερινές, κατά το μεσημεράκι. όποτε τύχει κάτι, προτιμώ να γίνεται επι τόπου και χωρίς λόγια. τελειώνοντας, η ματιά μου χάνεται στον ουρανό, τον καδραρισμένο από τα ψηλά δέντρα του νεκροταφείου, ή πέφτει πάνω σε υγρές, επιτάφιες πλάκες. όπως εκείνο το απόγευμα της τετάρτης, που βλέποντας το επίγραμμα 'in affectionate remembrance of our beloved daughter ann bardsley who died on the 19th of June 1957 at the tender age of 16' υποψιάστηκα, για πρώτη φορά, πως με τον καιρό κι οι οργασμοί μου θα αποκτήσουν συνείδηση.

Labels:

4 Comments:

Blogger amvro :

τρέιλερ από το σάιτ του φεστιβάλ θεσσαλονίκης.

Σκηνοθεσία: Αλέξης Μπίστικας
Σενάριο: Αλέξης Μπίστικας
Φωτογραφία: Ian Dodds
Μοντάζ: Laurie McDowell
Μουσική: Μάνος Χατζηδάκις
Ηθοποιοί: Derek Jarman, Stan Weber, Phil Collins, Nick Love, Travis B, Christopher Sanders, Kieron Carroll
Παραγωγός: Tim Perell
Παραγωγή: Royal College of Art
35mm, ασπρόμαυρο, 7’, 1993

12/20/2006 07:52:00 am  
Blogger mauve :

με αυτά που γράφεις και σε αυτά που αναφέρεσαι και με τον τρόπο που το κάνεις, με ταξιδεύεις αμβρόσιε όχι σε τόπους και μέρη, αλλά σε υγρά μάτια ανθρώπων και χαμόγελα
ε κι αυτοί τόποι είναι θα μου πεις...
:)

12/20/2006 11:31:00 pm  
Blogger amvro :

σε ευχαριστώ αγόρι μου.


[με συγκίνησαν οι σκέψεις σου για το '2']

12/21/2006 01:39:00 am  
Blogger Provato :

τρυφέριε να περάσεις υπέροχα Χριστούγεννα!!! Χρόνια πολλά και καλά!

Πολλά φιλιά! (πάρε με τηλ., ναι;)


Μπεεεεε

12/21/2006 07:00:00 pm  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
Creative Commons License.