7.5.06

Ο αστικός καθωσπρεπισμός στη γλώσσα,

[..]κορμί, ήταν γύρω στο 1, 70 με μικρά βυζάκια και υπέροχη κολάρα. Όταν έλειπε ο πεθερός μου και η γυναίκα μου αυτή κατέβαινε κάτω στο σπίτι με κάτι υπέροχα νυχτικακια που έκαναν την φαντασία μου να οργιάζει όλο και περισσότερο. Τα χρόνια πέρασαν και αφού η μαλακία πήγαινε σύννεφο για την μουναρα πεθερά μου εγώ έγινα 33 και αυτή μια πολύ ώριμη αλλά ακόμη μουναρα 49αρα. ήταν Κυριακή πρωί πριν ένα μήνα περίπου. Η γυναίκα μου με τον πατέρα της θα πήγαιναν κάπου εκτός χωριού για 2-3 ώρες. Σκέφτηκα να πάω στην πεθερά μου για καφέ. Το κλειδί ήταν στην πόρτα, άνοιξα και μπήκα μέσα. Στο σπίτι επικρατούσε ησυχία. Φώναξα και δεν αποκρίθηκε κανείς. Σκέφτηκα ότι η πεθερουλα μου θα πήγε τον πρωινό της περίπατο και ανέβηκα στην κρεβατοκάμαρα για να τραβήξω μαλακία με ένα κιλοτακι της, πράγμα που είχα κάνει πολλές φορές μέχρι τώρα. Μόλις έφτασα πάνω ένα βαρύ βογκητό τράβηξε την προσοχή μου. Είπα μέσα μου ότι ο μαλάκας ο πεθερός μου γαμάει την γυναίκα που τόσα χρόνια ποθούσα. Έσκυψα στην κλειδαρότρυπα και τότε είδα το ωραιότερο πράγμα της ζωής μου. Η πεθερά μου γυμνή στο κρεβάτι να τραβάει μαλακία. Φορούσα σορτσάκι και ο πούτσος μου είχε πρηστεί. Τον έβγαλα έξω και άρχισα να τον παίζω. αυτή μέσα τρελαμένη από καύλα έτρεμε πάνω στο κρεβάτι. Κάποια στιγμή σκέφτηκα ότι ήταν η ευκαιρία της ζωής μου τώρα που ήταν έτσι καυλωμενη. Χτυπάω την πόρτα, ένας θόρυβος ακούστηκε και μετά ησυχία. Ξαναχτυπάω. Ναιιιιι, μου λέει από μέσα και ανοίγω την πόρτα. Την βλέπω σκεπασμένη με ένα λευκό σεντόνι και τρελάθηκα. Έλα Νίκο μου λέει. Ακόμα κοιμάσαι? της λέω. Όχι , έχω ώρα που ξύπνησα αλλά μου αρέσει να χουζουρεύω. Κάθισα απέναντι της. Ο πούτσος μου ήταν πρησμένος και η καριόλα είχε κολλήσει πάνω του το βλέμμα της. Τότε πήρα την μεγάλη απόφαση. Σε έβλεπα όλη την ώρα από την κλειδαρότρυπα και ξέρω ότι είσαι γυμνή και τραβούσες μαλακία, αν δεν βγάλεις το σεντόνι από πάνω σου θα σου το ξεσκίσω, της λέω. Χωρίς να καταλάβω τι έγινε ήταν μπροστά μου γυμνή. τώρα τι θα κανείς, μου λέει , το έβγαλα. Σηκώνομαι, ανοίγω τα μπούτια της και βάζω τη γλώσσα μου στη μουναρα της. Απίστευτο, είχε το ποιο γλυκό μουνί που είχα γευτεί. Έβγαλε μια δυνατή κραυγή, αααχ. Είμαι έτοιμη να χύσω μου λέει. Μόλις το άκουσα αυτό τρελάθηκα βγάζω το σορτσάκι μου και μετά που είδε τον πούτσο μου πρησμένο όπως ήταν άστραψαν τα μάτια της. τώρα κατάλαβα γιατί ουρλιάζει έτσι η κόρη μου όταν την γαμάς. η πουτάνα με γούσταρε και αυτή και εγώ ο μαλάκας έκανα 13 χρόνια να το καταλάβω. Της χωνω τον πούτσο μου με μανια μέσα στην μουσκεμένη μουναρα της. Τρελάθηκε. Ωχχχ, αχχχ με ξεσκίζεις Γάμα με την πουτάνα, σκίσε μεεε. Θέλω να με χτυπάς και να με βρίζεις. Την γυρνάω μπρούμυτα, της ανοίγω τα πόδια και άρχισα να μπαίνω μέσα της δυνατά και γρήγορα. Σ αρέσει πουτάνα? Ναιιι, με τρελαίνεις φώναζε, ποιο δυνατά, κι άλλο. Της δίνω μια δυνατή σφαλιάρα στον κώλο. Αχχχχ, ναιιιι μ αρεσειιι, κι άλλο. πουτάνα , ξεσκισμένη, θέλω να γαμάω την μουναρα σου συνέχεια, ναι μωρό μου συνέχεια μου λέει, γάμα με την πουτάνα, έχω να νιώσω έτσι χρόνια. Της τράβηξα την κωλάρα της, την σήκωσα στα τέσσερα και άρχισα να την γαμάω μανιασμένα. Χυνωωωωω φώναξε και ένιωσα τον πούτσο μου να γίνεται μούσκεμα. όπως ήμασταν και αφού δεν είχε ολοκληρώσει ακόμα βγάζω τον πούτσο μου από μέσα της. Τι κανεις μου λέει με την φωνή της να τρέμει από καύλα. τώρα θα δεις καριόλα της λέω και πίεσα τον πούτσο μου στην κωλοτρυπίδα της. Έκανε να τραβηχτεί, μη μου λέει, όχι εκεί, πονάει. Την τράβηξα βίαια, σκάσε της λέω καριόλα, θα στον βάλω και δεν θα πεις κουβέντα. Της τον σπρώχνω μέσα της, έτριξε ο πούτσος μου. ήταν πολύ στενά εκεί. Ααααααχ έκανε ενώ είχε μπει μέσα μόνο το παπαδι μου. σκάσε καριόλα, της λέω και έσπρωξα ποιο δυ[..]

15 Comments:

Blogger amvro :

’ο αστικός καθωσπρεπισμός στη γλώσσα, υπονομεύει το αδιαμεσολάβητο των επιθυμιών σου’


μερική αναδημοσίευση του "13 χρόνια υπομονής με την πεθερά" απο το eftaxias.gr

5/08/2006 05:40:00 am  
Blogger Alexandros :

Ήθελα καιρό να στο πω αυτό... θαυμάζω την τυπογραφία της σελίδας σου...

Ειδικά με κάτι τέτοια κείμενα!

5/08/2006 12:04:00 pm  
Blogger Mirandolina :

Το "λαβ" που ξεχώρισες είναι ο αληθής πόνος.

Όμως, Αμβρόζ μου, είναι διαφορετική η άρνηση του καθωσπρεπισμού που λες στο κρεβάτι κι άλλη στην συγκεκριμένη καταγραφή/πορνογραφία - η οποία είναι εμφανώς φαλλοκρατική και εξουσιαστική, με τον επιθετικό τρόπο που γίνεται εξουσιαστικός ο καταπιεσμένος.

5/08/2006 03:21:00 pm  
Blogger amvro :

άλεξ, σε ευχαριστώ αν και στον explorer βγαίνουν κάπως άσχημα,


μιραντολίνα μου,
το background κείμενο δεν είναι ασφαλώς η αναίρεση του αστικού καθωσπρεπισμού. είναι με έναν κραυγαλέο τρόπο, φαινομενικά εκτός λογοκρισίας. θα ήθελα να μάθω με τι σόι discourse μένουνε οι κυριαρχούμενοι, όταν ξηλώνουνε κοινωνικά κατασκευασμένα discources, παράγωγα εξουσιαστικών σχέσεων. μένουν με κάτι? πως είναι ? πως εκφέρεται?
που τελείωνει το 'φυσικό' και που αρχίζει η κοινωνική κατασκευή όταν μιλάμε στο κρεβάτι?

το φαλλοκρατική και το εξουσιαστική δε θα τα έβαζα μαζί [για την εξουσιαστικότητα των ανθρωπίνων σχέσεων όμως θα τα ξαναπούμε].

τέλος, η προβολή του ’λάβ’ ειρωνική. στο ’λάβ’ είναι ο πόνος ναι, κι η αντικειμενοποίηση του ερωτικού μας συντρόφου ασύμβατη με την αγάπη [τουλάχιστον απο τις προσωπικές μου εμπερίες]

5/08/2006 06:36:00 pm  
Blogger Mirandolina :

Αμβροζ μου, συνοπτικά:

Ο έρωτας είναι επαναστατική δύναμη, δύναμη ανατροπής, κινητήρια δύναμη της επαναστάσεως του σύμπαντος κόσμου. Και άρα συμφέρει ιδιαιτέρως να αλλοτριωθεί, να καταστραφεί, να "ασθενήσει" ή και να σκοτωθεί. Ο έρωτας είναι μεγάλος εχθρός της εξουσίας κι η εξουσία χρειάζεται να τον καταστρέψει για να ζει.

Η κοινωνική προσέγγιση είναι δύο ειδών: η λαϊκή κι η άνωθεν. Αυτή που η "βάση" δημιουργεί κι αντικατοπτρίζει τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά, κι αυτή που επιβάλλει η εξουσία, ακριβώς για να καταστρέψει τον έρωτα. Αυτή η δεύτερη είναι κατασκευασμένη και παραδομένη από τους εξουσιαστικούς μηχανισμούς, κι ένα βασικό όπλο της είναι η ενοχή.

Ο μηχανισμός είναι απλός: μετατρεπόμαστε σε φορείς των ενοχών των προηγούμενων γενεών, φορτίζεται η ερωτική μας ζωή από τις (κατασκευασμένες από την εξουσία)ενοχές κι ενοχικές συμπεριφορές και, μανιχαϊστικά διαλύοντας εαυτούς και κομματιάζοντας το ακέραιο του έρωτα, κατανταμε να μας θεωρούμε άξιους τιμωρίας διότι αφεθήκαμε σε αυτόν. Όπως η γυναίκα της ιστορίας, η πεθερά, που "δέχεται" μαζί με τον εραστή και την λεκτική τιμωρία για την επιθυμία της. Αυτό που την κάνει "πουτάνα" και που την κάνει να αποδέχεται έναν ηθικά και πολιτικά χρωματισμένο χαρακτηρισμό (μη παρεξηγηθω: δεν αποδέχομαι -- καταγραφω) είναι ότι η ίδια κρίνει την επιθυμία της και την καταδικάζει. (Σχωρα με, απλοποιώ, αλλά τι να κάνω; Νομίζω καταλαβαινόμαστε). Αντίστοιχα, το αρσενικό, ο γαμπρός, δρα στα πλαίσια της ίδιας λογικής με συμπεριφορά εξουσιαστή τιμωρού, κι αυτή τη γλώσσα χρησιμοποιεί. Η εκφρασμένη ερωτική επιθυμία καταντά, λοιπόν, διαστροφή της αρχικής επιθυμίας: μεταλλαγμένη από πρότυπα και συμπεριφορές επιβεβλημένες από πάνω..

Τέλος, με λίγα λόγια η βασική μου διαφωνία στην πορνογραφία: οτιδήποτε επιβάλλει (ας προσεξουν το ρημα οι βιαστικοι, παρακαλω) τον αυνανισμό ως κυρίαρχη ή μόνη μορφή σεξουαλικής έκφρασης, δηλαδή το ενοχικό κατα μόνας κι όχι το ελεύθερο ετεροκαθοριζόμενο, είναι καταστροφέας του έρωτα κι υπηρετης της εξουσίας.

Η κουβέντα περί απενοχοποίησης που έλεγε η συγχωρεμένη η Μαλβίνα ήταν πολύ σημαντική κι ουσιαστική, κι ας περνούσε ως "χαριτωμενιά".

(Εδώ, στη γλώσσα ως μηχανισμό εξουσίας, πόσα ακόμη θα είχε να πει ο Ζωρζ, νεσπα;)

5/09/2006 05:00:00 am  
Blogger amvro :

npl,

εύχομαι να είσαι καλά παιδί μου. μα πόσο πιστούς οπαδούς έχεις όμως..σε ακολουθούνε παντού (!)

mirandolina,

τι κουβέντα μεγάλη που ανοίγεις καλή μου.

>>Ο έρωτας είναι επαναστατική δύναμη, δύναμη ανατροπής, κινητήρια δύναμη της επαναστάσεως του σύμπαντος κόσμου.

αλλάζει και δεν αλλάζει ζωές ο έρωτας.
το βλέπουμε κάπως διαφορετικά και αυτό είδα και σε αισθητικές επιλογές (βλ. σου αρέσει ο ελύτης ενώ εμένα μου φέρνει αλλεργία).


>>Η κοινωνική προσέγγιση είναι δύο ειδών: η λαϊκή κι η άνωθεν. Αυτή που η "βάση" δημιουργεί κι αντικατοπτρίζει τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά, κι αυτή που επιβάλλει η εξουσία.

νομίζω ότι και αυτό που λές λαική προσέγγιση, έχει εγγενή εξουσιαστικά χαρακτηριστικά οπότε θα έλεγα ότι τα πράγματα είναι λιγότερο γραμμικά.
για την ενοχή θα συμφωνήσω απόλυτα. δεν είμαι βέβαιος όμως σε θεωρητικό επίπεδο για τους καλύτερους δυνατούς τρόπους να τις ξεπεράσεις. σε προσωπικό επίπεδο βέβαια ο καθένας κάνει ότι και όσα μπορεί (όσοι τέλος πάντων μπαίνουν στη διαδικασία, γιατί ας μη ξεχνιόμαστε υπάρχουμε ’εμείς’, υπάρχουν και οι ’άλλοι’)

ps: φοβάμαι ότι πάσχω απο μεταφεμινιστική κόπωση...:)

5/09/2006 08:48:00 pm  
Blogger Mirandolina :

γελαω με το υστερογραφο - απ όλα αυτά θα μείνειτο γελιο τελικα (αυτο που θα τους θάψει) :-)

5/09/2006 10:45:00 pm  
Blogger . :

Τώρα αυθόρμητα: είστε υπέροχοι επειδή με κάνετε να σκέφτομαι με νέους τρόπους!

5/10/2006 12:32:00 am  
Blogger members of the Lilipoua Oua-Oua tribe :

Dag Meneer!

Υπέροχα ποστς, υπέροχο μπλογκ, υπέροχος καιρός, υπέροχος Αμβρόζ!

Σας στέλνω τις ανοιξιάτικες αγκαλιές μου..

5/10/2006 01:23:00 pm  
Blogger amvro :

mirando ,

εγώ γελάω με το υπάρχουμε εμείς υπάρχουν και οι άλλοι..

another plato,

καλως ήρθες παιδί μου!

lilipoua μου !?!

gooden dag meneer! alles good?

een post gezelijk van ambroz!


[μας λείψατε, πολλα φιλιά απο την άλλη μεριά του καναλιού]

5/10/2006 02:12:00 pm  
Blogger Mirandolina :

Αρτακη, ξαναδιαβασε αυτα που εγραψα -- καπου έχασες τη μπάλα.

5/17/2006 04:53:00 pm  
Blogger amvro :

εγώ έχω πάλι κάτι φίλες που βαράνε αυτές πολύ ή τουλάχιστον έτσι μου λένε ;)

5/17/2006 05:33:00 pm  
Blogger Mirandolina :

:-)))))))

5/17/2006 07:06:00 pm  
Blogger sensualmonk :

όλα καλά [στην πορνογραφία - γιατί με την ανάλυση δεν τα πολυκαταφέρνω], αλλά 'έτριξε ο πούτσος μου'; κάτι μου έχει δαφύγει τόσα χρόνια;

5/26/2006 12:17:00 pm  
Blogger amvro :

δεν έκανα καθόλου editing στο κείμενο sensual. το έβαλα όπως το βρήκα.
και ασφαλώς δε θα έκανα editing στους φαντασιακούς τριγμούς :P

5/27/2006 01:26:00 pm  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
Creative Commons License.