16.3.06

τελικά θέλω βίζα για γαύδο ή όχι ? (tokyo vs. gavdos)
με ανησυχία διαβάζω τα τελευταία νέα για τις λιβυκές διεκδικήσεις στην ακριτική (sic) γαύδο. όχι γιατί κόπτομαι για τα ’εθνικά συμφέροντα', καθώς είμαι γνωστό ανθελληνικό τομάρι και anyway, δε μου εξήγησαν επαρκώς στο σχολείο πως γίνεται να έχω τα ίδια συμφέροντα με τον λάτση. είναι περισσότερο ότι η γαύδος είναι το κρυφό μου όνειρο για τις καλοκαιρινές διακοπές. και λέω κρυφό γιατί το ζουζούνι μου έχει διαφορετική άποψη. συνεπαρμένο από το νέο παλιροϊκό hype για το τόκυο με έχει ζαλίσει να βάλουμε ορίτζιναλ κιμονό φέτος το καλοκαίρι. σε αυτή την περίπτωση, η ταπεινή μου εμπειρία από σχέσεις υπαγορεύει ότι οι διακοπές μπορούν να εξελιχθούν σε μια καυτή πατάτα την οποία κανείς δε θέλει να κρατήσει, πόσο μάλλον να φάει, τουλάχιστον προτού κρυώσει(!) [θυμάσαι τις διακοπές στην ικαρία? είχατε πάει ως αγαπημένο ζευγάρι και καταλήξατε μετά από τρείς βδομάδες να φεύγεται ο καθένας με άλλο ταίρι. και κείνο το πρωϊνό στον εύδηλο, 24 αυγούστου, θυμάσαι, φ.?] συζητάω ασφαλώς μαζί του την πιθανότητα να πάμε στην ιαπωνία. φιλολογικά, καθαρά φιλολογικά. και μη λέγοντας ποτέ μα ποτέ λέξεις όπως ’δε θέλω’, ’δε θα πάμε’ ’δε μου αρέσει’. τις έχω ξεφορτωθεί ξέρετε, δε χωράνε στη ’σχέση’. δε χωράνε σίγουρα σε αυτή τη ’σχέση’ [ίσως γιατί είναι κάτι παραπάνω απο ’σχέση’?] παράλληλα, πρέπει να ομολογήσω ότι δουλεύω υπόγεια. συντονίζω μέσω αθηνών τις λεπτομέρειες για ημερομηνίες και τον έχω αφήσει ενήμερο για αυτό το ξερό νησάκι στην αγκαλιά της μεσογείου, που εγώ και οι κολλητοί μου λατρεύουμε. έχω βάλει τις καλές μου φίλες, τ. και s. να τον βομβαρδίζουν με συνεχείς αναφορές, για το πόσο κλισαρισμένη είναι η ζωή στην ιαπωνία (έχουνε πάει αμφότερες στο κυότο), πόσο βαριόταν εκεί και τι ακριβά που είναι τα εισιτήρια, τα ρούχα, τα ποτά κτλ. κτλ. μέχρι το καλοκαίρι έχουμε πολύ ακόμα. αν όλα πάνε καλά όμως και κυρίως αν προλάβουμε τους λίβυους κομμάντος, μπορεί να μας δώ να αράζουμε γυμνοί, τον αύγουστο στη γαύδο. και να μην ξεκολλάει η αρμύρα με τίποτα.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
όπως δεν ξεκολλάει απο πάνω μου αυτό που νιώθω για σένα.

19 Comments:

Blogger dgalanis :

σε βλέπω στην ιαπωνία το καλοκαίρι

3/16/2006 11:37:00 am  
Blogger amvro :

αχ γιατί το λές αυτό?

φοβάσαι τους λίβυους?


(ή τις αδυναμίες μου?)

3/16/2006 11:46:00 am  
Blogger dgalanis :

ούτε τους λίβυους ούτε τις αδυναμίες σου

τη δύναμή του

(όχι πως την φοβάμαι ... την χαίρομαι και σε δοξολογώ)

κοίτα πόσα πράγματα έχεις μηχανευτεί ήδη για να γίνει στο τέλος αυτό που θέλει εκείνος :))

3/16/2006 12:21:00 pm  
Blogger amvro :

ε είσαι βαλτός εσύ, το είχα καταλάβει απο την αρχή.

ραντεβού στο τόκυο , εεερρ στη γαύδο ήθελα να πώ

3/16/2006 12:27:00 pm  
Blogger Mirandolina :

Το κείμενο μπορεί να είναι πανέμορφο, όμως ο διάλογός σας είναι αληθινό δοξαστικό...

Πάω στη γωνία μου να σας παρακολουθώ σιωπηλή.

3/16/2006 12:48:00 pm  
Blogger dgalanis :

πρόσεξε να χαθείς στη μετάφραση

mirandolina ελπίζω να μην εργάζεσαι στη vodafon ή την έρικσον

3/16/2006 12:53:00 pm  
Blogger amvro :

καλέ τι διαβάζω!!!!



οι τούρκοι διεκδικούν τους φούρνους!



αχ παναγία μου δε θα μείνει νησί για νησί


(με βλέπω να καταλήγω στο τόκυο τελικά)

3/16/2006 12:55:00 pm  
Blogger dgalanis :

περιμένω κάρτα

3/16/2006 01:00:00 pm  
Blogger Mirandolina :

Όχι βρε - στην ΤΙΜ είμαι ακόμη!

3/16/2006 01:07:00 pm  
Blogger amvro :

χαχαχαχα

(δεν αφήνεις σε μένα την παρακολούθηση φιλενάδα- o μάνι με σφυροκοπεί για το τόκυο - και δεν εμφανίζεται και κανένα άγιο λολιτάκι να με σώσει)

3/16/2006 01:10:00 pm  
Blogger northaura :

και μόνο για την τελευταία φράση άμβρο προτίθεμαι να κλείσω το gate για τόκυο με το καλοχτισμένο (εχμ) κορμί μου και να φωνάξω κάτι καλόπαιδο που ξέρω στο ελ.βελ. να σας βάλουν στο charter για ηράκλειο με τις αποσκευές ;-)

3/16/2006 01:37:00 pm  
Blogger amvro :

northy με σκλαβώνεις.

κόκι πρέπει να δω τι γίνεται με τις ανταποκρίσεις (της καρδιάς).


(σε ευχαριστώ για τη συμβουλή παιδί μου)

3/16/2006 01:53:00 pm  
Blogger Mirandolina :

Αμβρόσιε πάντα περίμενα να μου το πει αυτό ένας άνδρας: λοιπόν, τα αφήνω όλα πάνω σου (κι αν ο χρόνος σας το επιτρέπει, ψηφίζω Κοκοβιό)

3/16/2006 01:55:00 pm  
Blogger amvro :

ο κοκοβιός αγάπη μου είναι ο σολομώντας ο δεύτερος...


(δεν το ήξερες?)

3/16/2006 01:57:00 pm  
Blogger Alexandros :

Σολομώντας Β', ε; Χαχαχαχα!

3/16/2006 02:13:00 pm  
Blogger greekgaylolita :

Εμφανίστηκα,έστω κι αργά..
Και ψηφίζω..αναγαυδόν Γαύδος
Δε το συζητώ(έχει παραλίες το Τόκιο?)

3/16/2006 05:49:00 pm  
Blogger amvro :

άλεξ,
μόνο ο κόκι μπορεί και βρίσκει τέτοιες λύσεις. συνθέτω ανασυνθέτει και τσούπ σου την έχει βρεί τη λύση

giorgino μου,

ξέρεις πόσα καιρό έχω να κάνω καλοκαίρι στην ελλάδα; ας μη σου πω καλύτερα..

άγιο λολιτάκι,

:) η σωτηρία που περίμενα

3/16/2006 07:42:00 pm  
Blogger greekgaylolita :

Χαρά μου να σας σώνω
Το ίδιο κάνατε κι εσείς:))

3/16/2006 08:35:00 pm  
Blogger Σπιτόγατος :

Με όλο το θάρρος θα σε συμβούλευα να μείνετε σπίτι φέτος το καλοκαίρι. Να μην πάτε πουθενά. Σίγουρα θα βρείτε πολλά πράγματα να κάνετε οι δύο σας σε ένα σπίτι κλεισμένοι.

3/19/2006 03:31:00 pm  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
Creative Commons License.