3.2.06

Διεθνολόγιο IV : U.S. of A.

Κόντρα στον (ρηχό) αντιαμερικανισμό των ημερών δίνω ένα αξιοπρεπέστατο 8άρι στα αγαπημένα μου αμερικανάκια (και σημειολογώ τα bedtime habits τους). Update 7.2 Διευκρινίσεις για το 8άρι: Μετά απο σχετικά inquiries, εξηγώ ότι δίνω 9 στους afroamericans, 7 στους whiteamericans και- based on a fairly even distribution of cases-, διαιρώ δια του 2.
Sex with Americans
Before:
-Do you wanna brush your teeth?

After:

-Do you wanna brush your teeth?
Για τον Sh. που μιλούσε πολύ (και μου άρεσε) Αlso: Finlandia Germania РОССИЯ
Image: (detail) josman art

2 Comments:

Blogger alximist :

Xa, ε λοιπόν σήμερα δίαβαζα ότι σε μια έρευνα στις ΗΠΑ το 2004(?) οι αμερικανοί απάντησαν ότι η σημαντικότερη εφεύρεση όλων των εποχών είναι η οδοντόβουτσα...
Κάτι στην συλλογική μνήμη αυτόυ του λαοού πρέπει να φταίει...
Εμένα μου φαίνεται πάλι ότι μπέρδεψαν την πούτσα με την βούρτσα...αλλά ποιός είμαι εγώ να εκφέρω γνώμη..

2/03/2006 08:04:00 pm  
Blogger amvro :

έχει πλάκα όταν έρχονται οι middles class αμερικανοί για διακοπές στην ευρώπη σε μέρη τύπου ας πούμε Νορμανδία και για μία βδομάδα είναι άρρωστοι απο τις προσβολές (μικροβίων)

2/06/2006 08:12:00 pm  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
Creative Commons License.